Zaloguj      
  
Podnośniki śrubowe (dźwigniki)

Podnośniki służą do podnoszenia taboru szynowego i drogowego. Stanowią podstawowe wyposażenie stanowisk przeglądowo-naprawczych. Mają zastosowanie w zakładach naprawczych taboru, stacjach kolejowych - punktach przeładunkowo - załadowczych, stacjach granicznych itp.
Konstrukcja kolumnowa. Pracują w zespołach.
Zasilanie i sterowanie podnośników indywidualne oraz zespołowe z jednego pulpitu sterowniczego.
Mechanizmy napędów podnoszenia i opuszczania posiadają funkcje równobieżności. Zasilanie 3 x 380V, 50Hz, sterowanie 24 V.
Podstawowe typy podnośników:
Q = 4 x 50 kN (5t)
Q = 4 x 100 kN (10t)
Q = 4 x 150 kN (15t)
Q = 4 x 200 kN (20t)
Q = 4 x 250 kN (25t)
Q = 4 x 300 kN (30t).
Istnieje możliwość wykonania podnośników w dowolnym zakresie udźwigu Q. Podnośniki odpowiadają wymaganiom TDT i standardom europejskim

Podnośniki służą do podnoszenia taboru szynowego i drogowego. Stanowią podstawowe wyposażenie stanowisk przeglądowo-naprawczych. Mają zastosowanie w zakładach naprawczych taboru, stacjach kolejowych - punktach przeładunkowo - załadowczych, stacjach granicznych itp.
Konstrukcja kolumnowa. Pracują w zespołach.
Zasilanie i sterowanie podnośników indywidualne oraz zespołowe z jednego pulpitu sterowniczego.
Mechanizmy napędów podnoszenia i opuszczania posiadają funkcje równobieżności. Zasilanie 3 x 380V, 50Hz, sterowanie 24 V.
Podstawowe typy podnośników:
Q = 4 x 50 kN (5t)
Q = 4 x 100 kN (10t)
Q = 4 x 150 kN (15t)
Q = 4 x 200 kN (20t)
Q = 4 x 250 kN (25t)
Q = 4 x 300 kN (30t).
Istnieje możliwość wykonania podnośników w dowolnym zakresie udźwigu Q. Podnośniki odpowiadają wymaganiom TDT i standardom europejskim

 
Copyright 2012 by Zelnet